Aimie Ashleyy :]
Single :/
Friday 23 September 2011 | 18:56 | 0 comments
Ya Allah , kenape die sanggup buad aku macam nie ? mane janji die smue kat aku ? hmm , xpela kann nak buad macam mane lagi , dah die tak suke aku . terima jea lha seadanya . tapi bagi lhaa sebab weyhh kenape kau tinggal kan aku ? nie kau menghilang gitu jeaa kann ? pikir sikit perasaan aku boleh takkkk , yeaa lhaa aku taw selame nie aku banyak buad salah ngn kau . maaf kan aku eaa , barang-2 yang pernah aku bagi jage betol-2 ea weyhh . jam yg kau bagi aku nie aku akan pulang kan balekkkk , ambikkk lhaa . duit , rantai yg kau bagi aku nie pon kau ambik lhaa . kau lupekan aku senang jeaa kan ? so , klaw kau nak suroh aku lupekan kau . nie lhaa care aku , bagi balekkk smue yg kau bagi . tapi kann , boleh tak aku simpan gambar kau ? boleh tak aku simpan hati kau kt dalam hati aku ? bolehh takk weyhh ? hmm , takk boleh xpe lhaa :( kau pon aku tengokk dah ramai like kau single kt FB tuhh , kau nak buad ape buad lhaa weyhh . aku dah remove kau lagi ponnn :'( puas hati kau kannn buad aku macam nie , terima kasehh weyhhh . thanks a lot , banyak-2 lelaki yang pernah aku couple , kau lhaa yg paling aku sayang n akhir sekali lepas kau dah gune aku kau campak gitu jeaa kan . hope lepas nie kau bahagia di samping perempuan yang kau suke selami niee , aku akan doakan kebahagian kauuu . lastt perkataan aku nak cakap ngn kau " 1 4 3 , aku takan lupe kan kau, bye efi :'(

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget