Aimie Ashleyy :]
Benci atau Cinta :/
Sunday 25 September 2011 | 03:56 | 0 comments
Assalamualaikum and hi ! aku buad post nie pon cause aku miss kau duhh :'[ yeaah , kau yang aku rindu yang aku sayangg . kenape susah lhaa susah sangat aku nak melupekan kau , kite dah banyak kali break kann weyhh ? tapi bile aku online jeaa mesti ade muke kau taw , erghhh ! sabar jeaa lha kan ? kadang-2 rase rindu tuhh susah nak hilang sampai aku xd mood :[ weyhh , kau nak tahu sesuatu takkk ? aku benci kau duhhh , benci sangat-2 . but dalam mase yang same aku sayanggg kau ! aku benci seyhhh perasaan aku niehhh . dari hari tuh sampai sekarang , wajah kau ade jeaa kat dalam kepala hotak aku nie :'[ allahuakhbarrr ! kau pegyyy main jaoh2 dari life aku bolehhh tak ? tapi kann , nanti aku rindu kau pulakkk . camner ekk :'[ pape lhaa , aku nak bagi taw kau nie weyhh . aku sedang berkawan dengan seorang lelaki yang agak baek , lebih baek daripada kau :) hope aku akan kenal die dengan lebih rapat lagi , aminnn . nak aku bagi clue takkk ? hee , takbolehhh-2 :P untuk kau yang terase tuhhh , i miss you but at the same time i hate you :'[ okayyy , now i'm confuse -..- dahhh , aku benci kau lhaa bodohhh !

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget