Aimie Ashleyy :]
Alhamdulillah :'(
Monday 19 September 2011 | 04:50 | 0 comments
Assalamualaikum smue , ape khabar ? sihattt ? alhamdulillah . aku pon sihat tapi baru petang nie tadi aku tak sihattt :'( taw takk weyhhh , aku kene langgar dengan kerete tadi . nasib lhaa umo aku still panjang , cume kaki aku jeaa orang tuhhh t'langgar . auchhh ! sakett thokkk , tempang lhaa jugakk aku jalan . klaw lhaa aku dah xd kat dunia nie kannn , korunk sedih takkk ? mesti takk kannn :'( aku taw lhaa aku nie sape bagi korunkkk . hmmm , sorry ea babe/bro klaw ade yang terase , tetbe pulakkk aku terrrrrgedikkk and terrrrrtacing . Ya Allah , kau ampun kan lhaa segala dosa-2 kuuuu ini dan aku berjanji akan berubah selepas nieee . insyaallah :') err , esok ade pertandingan bola baling hari jumaat pertandingan bola jaring pulakkk , macam mne niee ? bolehh keaa aku maen dengan kaki aku tengah macam nie :( xpela , dimana ade kemahuan disitu ade jalan . eheee :D k lhaa korunk , aku nakkk p stadiak kojapppp . cehhh , speaking pening pulakkk -..- terrrrgedik sudahhhh

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget