Aimie Ashleyy :]
Yeahhh !
Thursday 11 August 2011 | 18:53 | 0 comments
Assalammualaikum smue ! sihat tak ? okayy , alhamdulillah . korunk taw tak ape yang aku " YEAHH " sangat tuu *takpayahnaksukesangatlhakan -,- hee , hari nie aku tak puasa . HAHA , bukan saje-2 okayyy ! ade sebab yang tertentu . biasa lhaaa , adat perempuan = =' patut lhaa malam tadi aku emo semacam , rupenye ade something mau berlaku . Hope aku ponteng nie sekejap jeaaa , x nak lame-2 ! nanti kene ganti macam melarat pulakk kann aku . dah lhaa aku nie kuat melantak , badan aku pon dah macam gajah kod . cehh , mane d gajah . tapi kannn , efi cakap ngn aku die trime aku apa adenye . die x kisah aku gemok keaa , tak cantik keaa , asalkan setia . itu yang paling penting . tuuu yang buad aku b'tambah-2 sayanggg die :D :D heee . ilepchiuuuu bie , muahhhh ! bhaii guess , was`salammm :)

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget