Aimie Ashleyy :]
Rantai Impian :)
Friday 5 August 2011 | 06:15 | 0 comments
Hye smue , dah lame kann aku x update blog aku . busy sikit lha minggu nie , lagipon bulan puasa . korang puasa takk nie ? dah ade ponteng belom ? aku xd ponteng lagi , heee :D :D bangge seyy ! ehh , tengok tittle aku tuh pasal ranrai kann kann . aku suke sangat satu rantai nie , tapi aku tak jumpe lagi rantai nye . membe2 aku smue cakap rantai nie banyak kat KL atau JB jeaa . kat batu pahat nie memang susah nak jumpe bende yang tengah top2 nie . hermm , rantai yg aku maksod kan tu ialah rantai owl . tau tak tau tak ? jappp ea , lastly nanti aku letak pic nye . selain bulan puasa nie , bulan nie my sweet heart ade percubaan PMR . aku tengok die macam xd perasaan jea . aku x nak die gagal , aku nak sangat tengok die berjaya . tapi aku selalu buad die menangis , aku rase mungkin sebab aku lhaa kod die makin malas nk amik port pasal pelajaran . xpe , mulai sekarang aku akan tolong die kalau die ade masalah pasal pelajaran dan aku janji aku x nak buad die menangis lagi . hope die dapat keputusan yang cemerlang . k lhaa aku nak kemas buku aku . bhaiii !

p/s : weyy , nie lhaa jadah nye yang aku membebel memanjang tadi . kachinggg ! 

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget