Aimie Ashleyy :]
Puihhh !
Wednesday 17 August 2011 | 03:58 | 0 comments
Fuku fuckerr babe ! bodo betol sape yang bagi taw cikgu tadi , elak kene lambongg jea ngan aku . haaa ? ape-2 ? nk taw nie pasal ape ea ? nie smue pasal kantoi babe minum air kat skola tadi . bukan aku minum depan budak-2 puasa ponnnn , tu pon kau nak kecohh . dah 2 kali seyy name aku ade buad kes kat skola , *pantekksielbudaktuhh (heyy-2 , middle finger for you) . Dah kantoi tu satu hal , tambah lagi kene ceramah dengan ustazah . pergghh ! sabo jea aku weyyh = , = kepada awin , shafika , mirza , amy , farhana , aida , wani , fauziah and sofea a.k.a BFF : tak payah nak cuak sangat lhaa weyhh , memang kite salah ponn tapi kalau minum sembunyi-2 ape bende yang menyusahkan cikgu sngat and untuk kelas 2.6 mampoi lha esok cikgu adahana ungkit pasal hari nie babe ! lastly for budak yg macam pukiii tuhh : kau tak payah msuk hal kiteowg bolehh tak ? kau tunggu bile kau buad hal nt . orang pertama bagi taw cikgu aku lhaa tu . KEPALA LUTUT kau ! ZzzzZZ

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget