Aimie Ashleyy :]
Nate Terbang :D
Tuesday 23 August 2011 | 04:17 | 0 comments
Assalammualaikum , HAHA -,- dahh kenape ngn aku nie ? eheee , aku ktawe sebab budak yang selame nie aku kawan ade kutu . okayyy , sumpahhh aku tak pernah ade kutu babe . macam mne lhaa die nie jage kepala die ek ?? siap tak nak ngaku pulakk tuu . Ehh , cer tengok rambut aku nie haaa :] cantikkk kann weyh ? okayy muntah sekarang :D :D aku dapat taw budak tuh ade kutu dari aisyah budak kelas aku , mase tuh die saje nak sruh si HUDSON tuh try pakai tudung sarong . then , bile HUDSON tuhh nak bukak skaf ternampak pulakk kutu tuh melekat kat skaf die = =' Ya Allah ! pengotor nyer minahh nie . tuh lhaa , kau pergy colour kan rambut kau buad ape , dah lhaa kutu tuh ingat sarang die . konon bajet korea lhaa kau kannn , kat sch kalaw boleh smue orang kau nk bagi taw yang kau tuh mix blood . AHAH ! tadi kat sch xd sape nak layan kau kannn ? padan muke ! lain kali mengata lagi lhaa belakang-2 , biar aku tampo jea molot kau tuhh . ingat dahh pegy RK perangai dahh okayy , rupenye macam puki jugakkk ! okayy lhaa weyh , dahhh pukol 7:19 niehh . aku pegy buka puasa dulu yahh ! chaw sinnn :)

p/s : wa mao simpan wa punye sengattt , wa punn sudah penat layan amoyy macam luu , lagi-2 kepala b'kutu = ='

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget