Aimie Ashleyy :]
Mada Fuckerrrrr !
Wednesday 20 July 2011 | 06:56 | 0 comments
Walaweyy , tengok tajuk aku tuhh haaa mcam orang marah jea kan ? aah ! memang aku marah , nie smue pasal sejarah ??? yg macam puihhh lha ! aku dapat 4 aeiyyyy ! HAHA , ape tuhh ? lalala~ watever muu , nate . dah lhaa aku fail sejarah dah tuhh kene buad pembetulan sampai 6 kali . siel sangat lha tu kann , puihhh lhaa ! tension gilew aku hari nie , smpai menangis taw aku buad kerje sejarah uhh . malam semalam aku siap kan darii kol 12 lebih hingga kol 4 lebih gitu baru aku tido . tuh pon x siapp taw x ? dah tu hari nie aku kene hantar , tetbe aku dah siap cikgu boleh x datang ea ? macam cipekkk kan cikgu aku nie , nate ! sampai lebab2 tangan aku taw buad pembetulan uhh . erhhh ! lepas nie aku nak fokus time sejarah . aku dah x nak fail lagi , fedup siel asyikk gagal , gagal , gagal ! WTF = ehhh , wat the fish lhaa . lalala~ lupe nak bagi taw . tadi balek jea sch aku gado ngn efi akuuu . die jahattttt :'( die cakap jea aku tangkap gamba ngn laki laen tapi die tu boleh pulakk tangkap gmba ngn pmpn . hurm , xpela . balasan untuk akuu tuh , aku dah banyak kali sket kan hati die . so , aku dah taw lha perasaan die bile tengok aku tangkap gmba ngn jantan laen . aku ponnn dah rase sekarang . kayyy ! sorryy sebab selami nie perangai aku mcam siel :( :( . dah lhaa , mod aku xd pulakk malam nie ! dah bhaiii :'(






Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget