Aimie Ashleyy :]
Hapeninggg !
Monday 13 June 2011 | 08:33 | 1 comments
Hey peeps , hari nie bermula lhaa hari persekolahan bagy murid2 yang maseh bersekolah lagi mcm akuu . tadi aku dapat paper bm , sains , bi , sejarah ngn agama islam . hurmm ! akuu dah fail 2 tawu ta , ape lhaa nasib aku lepas nie . mama aku mesti cakap " no tv , no laptop , no handphone ! " hurmm .. siann akuu . subject yang akuu gagal tuu sains & sejarah ,aku memang lemah dalam 2 subject niee . sesiape yang mahir dalam subject tersebut pleasee help me ! aku nak berubah ,aku x nak maen jeaa . ehh , bile aku bace balek ayat kat atas uhh aku teringat kt sdare akuu .walaupun dye anak agkt tapi dye lebih pandai daripada akuu . err ! mama aku suke banding kann aku ngn dyee , jelez jugakk aku kadang2 . one dayy i will proud of you mom ! chopp ! tadi mase aku nak amek air kenn , akuu terpijakk cicak . erhhh ! geli gegurl . HAHA , t'lompat-lompat aku tadi .dah macam orang kene sawan ponn ade jugakkk .eiii , tapi banyak2 binatang lhaa kan aku memang paling x suke cicakkk . x tawu  lhaa knp . hee , ok lhaa guess .gegurl nak on9 Fb kejapp , dah bhaii !

sabooo ! nak cakap sikit niee , meh snie kejappp ! lai lai . (bisik) assalamualaikumm ..comel tak akuu ? HAHA , Gotchaa !

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget