Aimie Ashleyy :]
??
Tuesday 14 June 2011 | 19:18 | 0 comments
Assalammualaikum semua warga malaysia , korunk nampak kan xd tajuk kat atas tuhh . aku tak tawu nak letak tajuk ape . hurmm , aku nak tanye korunk nie klau akuu dah xd korunk sedih tak ? aku tanye macam nie sbb malam tadi aku mimpi tah pasal ape . tetbe ade orang nie mane tah datang tembak akuu , tapi dalam mimpi tuhh xd sape pon risau kan akuu . aku sedihh sangat ,bangon tido tadi akuu tetbe nangess . ehh , lasttt skali aku mimpi kan akak akuu . dye yang risaukan pasal aku dalam mimpi tuu , nt kalau minggu nie dye balek aku nak mintak maaf sbb selama nie aku asyik gado jea ngn dye , marah dye . aku tawu , aku nie selalu buad akak aku sedih . tapi korunk tawu x ape petanda mimpi aku niee ? klau tawu pergi kat ShoutBox aku tuhhh . bagi imformation ea sayanggg ? hurmm , ok lhaa aku nak pergi makan . dahh bhaii ;)


                                                         mood in sad today :(

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget