Aimie Ashleyy :]
Teringin pakai shawl .
Thursday 19 May 2011 | 21:12 | 0 comments
Guess , aku teringin sangat nak pakai shawl taw ..but tak rety ,sumpah aku cakap nie ..aku jelez tengok budak-2 yang pakai shawl ,selendang bebagai ..aku dah try ary tuhh ,tapi muke aku x sesuai lhaa ! tapi kalaw dah pakai tudung mzti kene tegak je pakai ..tak kan nak celam celop kan ? hoho , nt lhaa ..tggu aku dah betol-2 sedia ,baru aku pakai tudung .not dresspered okee ! mnusia always buad kesalahan kan ? so ,bagi aku memang nt kalaw dah dewase memang harus pakai tudung ..tapi sekarang aku tengah sesuai kan diri aku dengan bertudung ,tuh pon celam celop ..okee lhaa ,korunk tengok lhaa sendiri ape yang aku jelez kan pasal kt atas-2 yg aku bebel kan nie .. bhaii !











      p/s : comel kenn ? cube bayangkan aku yang pakai macam tuh .. kelakar kenn ? okee ,bhaii !

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget