Aimie Ashleyy :]
Hot Ticket :)
Monday 9 May 2011 | 06:21 | 0 comments
Wahh ! hot seyh aku tadi ,,kene panggil ke depan ngn cikgu Azura (cikgu sj) ..Haish ! segan siel ..cikgu saiko gilew-2 arh tadi ..yang kene aku ,Mirza ,Fieka n Amy ..err , nak tau sebab ape ? eiyy ! segan lhaa , xyah tau lhaa sebab ape ..diam-2 suda ! HOHO ..but kesalahan yang aku ngn mmb aku buad nyh babit kan undang-2 skolah ..ahaha , nasib cikgu x amik name aku tadi ..erm ,saye janji x akan ulang kesalahan saye lagi cikgu :( ..sorry ea cikgu ! saye nak blaja ,saye x nk melaram ! aish ! sejak bilew aku baek nyh .. haha ,watever ! mulai sekarang aku akan B E R U B A H demi masa depan aku ! bhaiii ..

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget