Aimie Ashleyy :]
Bosan + Sketsa Semalam
Friday 20 May 2011 | 19:04 | 0 comments
Heyy , i'm backk ..hari nie bosan gilew ,macam biasa lhaa aku bangon tido tengah hari kenn .. huaa , pewott aku pon dah b'shuffle nie ! hurm ..lupe nak update blog pasal semalam ,,semalam aku pekse .paper bi 1 ngn bi 2 ..almostt question susah lha jugak bagi aku ,tapi paper 2 aku boleh buad ..tak sangke duhh karangan bi aku boleh buad lebih 120 ,,selalu aku tak sampai 100 pon . tapi semalam alhamdulillah aku dapat buad ..then ,time aku tengah khusyuk-2 uhh si putera carix pasal ..tau lhaa dye dudok sebelah budak hot kann ,x payah lha kecoh bongok ! haha ,tapi aku memang saket aty ngn dye tuhh ..bagi penyepak kat dye best jugakk agak nye unn ,,haha x baek-2 ! member tuhh .Hoho ! hari senin pekse sain 1 ,sain 2 ngn kemahiran hidup ..sain yang paling aku benci !! tah lha kenape ..aku memang x minat pasal sain nie ,,hurm ..okee lhaa ! update sampai snie sahaja . k bhaii :) now i in mood

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget