Aimie Ashleyy :]
Wadekarr !!
Tuesday, 19 April 2011 | 07:36 | 0 comments
Weyh-2 , hari nie aku happy gilew duhh ..tapi ade satu ar kesedihan :( ..Eh !! ketepikan kejap ,,aku nak cite pasal happy dulu ..hehe , hari ni aku kat skola fokus gile blajar hek ?? lagi-2 agama ..mmg fokus larhh !!antaranya aku ,,eka dotdot ,,athasha ,,eykin ,,aisyah ,,rohaya ,,n wan sahar ..haha !! sowg jew babe laki yang fokus ..yang lain smue ke lautt !! yang aku xleyh bla uztaz da cakap-2 paz uh blakang nye x sah kalau xd hea ?? aku pon pelik duhh ,,asal uztaz cakap hea ?? asal xcakap haa..ke ??hee..ke ?? haha !! oke , dah-2 ..pasal kesedihan pulak hari ni bie aku mrajok ngn aku pasal aku x balas m8 dye ..aku bukan tak nak balas ,,tepon aku nyh bongek sikit ..tak boleh trime m8 ..mmg cibai betol !! then pujok punye pujok last-2 dye maaf kan ..hehe ,,pndai tak aku pjok ? pandai kan-2 ..haha !! for mylove "bie ,,jangan lah begitu !! bby sayang bie sesgt tau ..jgn mrajok-2 k ,,susa nak pjok " btw bby nak bagi tau "bby sayang bie 4 ever " muahhxx <3

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget