Aimie Ashleyy :]
Kesedihan Bermula
Monday, 18 April 2011 | 04:53 | 0 comments
Today i orang pertame yew kene cubit + dapat maki meyh ..Ohoi !! bangge pulak aku nyh ek ?? haha ,but cikgu memang marah gilew-2 ar tadi ..takod shial  ,,mule-2 tadi cikgu col dak laki dulu ..paz uh tetbe cikgu terpandang aku n cek homework ..abz gelabah aku ,,smue lah ade !! nak t'berak ,,nak t'kencing ,,nak muntah pon aku rase jugak ..so , habit aku nyh kalau dah takod mmg macam-2 lah aku rase ..Haha !! aku tau bedekar duhh ,but nak buad macam mne ..dah habit aku un ?aku dah cite nyh jangan lah nak ejek-2 plak ..sape yang ejek uh mmg xlame ar dye hidop ,,n aku nasihat kan kepada kelas aku 2.6(fuqaha) .." Korunk-2 ! jum mintak maaf kat cikgu nak ?? aku rase xsedap aty duhh " Err ..aku nak pegi buad homework nyh ,,nak tau tak homework aku ape ..Homework nye kene carik mkne dalam kerja ujian PK 2 sebanyak 100 perkataan ..agak-2 tanggal tak tangan aku nak tulis ..huahua !! renung-2 kan larhh ,bhai !! <3

Older Post | Newer Post
Owner
Aimie / Fourteen / Johorean
Hi. Welcome to my blog. This is my official blog. No ripping and No spamming here. Best view only in Mozilla Firefox. If you feel my blog is intresting, you can follow it. Thankyou :]

Navigations Here

About Links Entries

Let's Talk

ShoutMix chat widget